Gå direkt till textinnehållet

Bli medlem

Vill du bli medlem i EFS kyrkan? Kontakta vår präst Karin Lindmark: karin.lindmark@efskyrkan.nu, tfn 070-627 41 93

OBS! Om du söker den perfekta församlingen är det ingen idé att bli medlem hos oss! Vi har våra fel och brister och vi är inte bra på allt. Men vi försöker göra vårt bästa och hjälpas åt! Vi tror att Gud vill använda EFS kyrkan för att göra bra saker här i Skellefteå. Med förenade krafter blir det mycket gjort! Dessutom kan vi stödja varandra och växa i tro.

Välkommen!