Ge en gåva

Vill du ge en gåva till EFS kyrkan?
Du kan använda följande konton: Bankgiro 207-1108 eller plusgiro 386029-3.

Har du provat autogiro?

Genom EFS riks autogiro kan du regelbundet stödja EFS lokala arbete. Via autogirolänken kan du välja exakt till vilken förening du vill ge pengar, exempelvis Skellefteå missionsförening. Gåvan dras från ditt konto varje månad. Fyll i formuläret i länken nedan.
Länk till autogiromedgivande.

Tre fördelar med EFS autogiro:

1. Det förenklar ditt regelbundna givande
2. Det bidrar till ett långsiktigt och kontinuerligt EFS-arbete.
3. Det minskar EFS administration.

Swish

EFS-kyrkan har också ett swish-nummer. Det öppnar möjligheten att ge gåvor till kyrkan med mobiltelefonen när som helst. Varför inte swisha även kollekten de söndagar du inte kan vara med på gudstjänsten? Detta är vårt swish-nummer: 123 282 68 73

Har du några frågor är du välkommen att höra av dig till Olof Viklund (070-586 07 64) eller Tomas Åström (070-551 09 75) i styrelsen.