Unga vuxna

Välkommen till Unga Vuxna på Efskyrkan!

Vi träffas kl. 13:00-15:00 varje söndag. Var och en tar med egen föda (mat eller fika). Vi börjar med att äta tillsammans och lite uppstart/intro. Sedan kommer bibelreflektion, vi läser en kort bibeltext och en skriven reflektion och pratar sedan kring tankar och funderingar vi fått av texten. Sedan hänger vi allmänt och avslutar med att be tillsammans. De som sedan vill fortsätta hänga gör det.

Bibelgruppen: Vi har också en hemgrupp för unga vuxna. Där läser vi bibeln tillsammans, ber och fikar samt pratar om det vi läst och ställer frågor till texten. Vi träffas hemma hos varandra på onsdagskvällar, om det inte sägs något annat.

Kommunikation med och i unga vuxna-gruppen förs via vår Messenger grupp. Skriv i Unga Vuxna på Facebook  att du vill bli med i Messengergruppen så lägger vi till dig.

Välkomna!