CATO

(Scroll for English text)
Är du mellan 30 och 50 år och tycker om att sjunga svängiga sånger? Kom och var med i CATO, en projektkör där vi träffas och sjunger tillsammans vid sex tillfällen.

Vi övar den 25 september, 2 oktober, 9 oktober, 16 oktober och 23 oktober och sen sjunger vi på gudstjänsten på Efskyrkan. Ta chansen!

START: 25 September
VAR: Lighthouse, Efskyrkan
NÄR: Kl 19.00-21.00.
ARR: Efskyrkan och Sensus

Are you between 30 and 50 years old and enjoy singing upbeat songs? Come and join CATO, a project choir where we meet and sing together on six occasions. We rehearse on September 25, October 2, October 9, October 16, and October 23, and then we will sing at the service at Efskyrkan on October 27! It will be great fun!

START: September 25th
WHERE: Lighthouse, Efskyrkan